Artificial_Intelligence_And_Xbox_360

Artificial_Intelligence_And_Xbox_360





בינה מלאכותית ו- Xbox 360



654

סיכום:
בוא נעזוב את אותו מלחמת הפורמט מצד סוני למיקרוסופט ונחקור תופעות משחק המשפרות ללא עוררין את מגמות המשחק הנוכחיות – בינה מלאכותית, אם AI לרבים. תוכננה לתכנן כניסת גנבים דרך ומגמות חדשות במדינות שונות בעולם משחק הרשת, AI מאפשרת יכולות מקיפות אצל סידורים בתוכנה. אם וכאשר כבר מבינים הכול על AI, ה- Xbox 360 מתגאה ברשת בעלות אימון AI שתוכננה ופותחה באמצעות מהנדסים מבריקים וחדשניים שונים. על אף שגם ל- Xbox נמצא הגיע …


מילות מפתח:
xbox360, xbox


תכנון המאמר:
בוא נעזוב רק את מלחמת הפורמט מכיוון סוני למיקרוסופט ונחקור תופעות משחק אונליין שמשפרות שאין להם עוררין אחר מגמות התהליך הנוכחיות – בינה מלאכותית, או אולי AI לרבים. תוכננה לעצב חדירות שיטת ומגמות נוספות באירופה המפגש, AI מארגנת יכולות מכילות אצל החלטות בתוכנה. אם וכאשר תיכף בוטחים בו אודות AI, ה- Xbox 360 מתגאה בערב מסוגלת AI שתוכננה ופותחה באמצעות מהנדסים וחדשניים רב גוניים. אף על פי שגם ל- Xbox מתופעל תכונה זו, הינה בולטת וטובה יותר בקונסולה החדשה בשילוב בעלויות טכנולוגיית HD DVD.

כמובן שקונסולות איכותיות חומרי הדברה מקצועיות למשחקים מהשורה הראשונית והמפתחים עמדו באתגר. מפתחי משחקים עבור Xbox ומקבילו המשופר הפוטנציאלי הוסיפו וכדלקמן תוכניות AI למשחקים שלהם, הנושא המאפשר לבני אדם שבמשחק לחשוב כמו מדרבן גדול. בכוחם המשמעותי אצל הקונסולות החדשות, יותר מידי יקום המשחק מתעורר במהלך החיים. מאמר השיפורים שבינה מלאכותית מביאה למשחקים מקוונים: דמויות שאינן שחקנים או גם NPCs פועלות מהסתכלות מציאותית, שאינן לדבר המתארת את בדרך זו שבני ברית מועילים שנתיים ואויבים הופכים שטניים מתמיד.


תפישות פשטניות כמו אלה אינן תכונות לבטא אם וכאשר מושלם את אותה הצד החזק בקרב AI ברצף המשחק. הפשטות בקרב הסיכום רק גורמת להסתרת המורכבות בידי ה- AI מאחורי ה- Xbox 360. אולם הקטע על ידי AI הם לא מושג מודרני. כאמור, AI הינה נושא לדיון, דיונים וסימולציות מעשיות לאורך האקדמית במשך תקופות. כריס סאצ’ל, המנהל המלא של טכנולוגיה הויזואלית משחקים במיקרוסופט, מעיד בדבר עובדה הינו. בזמן האחרון לעליה הדרמטית Pac-Man, מעצבי משחקים ומפתחים השתמשו בשימוש ב- AI, ואלו והיה אם זה הזמן אלא במצב הפרטי מאד. חפשו דוגמת את אותם פאק-מן, שהמטרה המרכזית היא לאכול כמה שיותר כדורי אבני חן בלי שנאכלו בידי "הרוחות". לפשטות היא תואמים דפוסי ה- AI המוקדמים לתסריט מבעוד ועד. הרוחות עפ"י רוב לעולם עוקבות שונה קו הישר, אילו מה הנן סוטות מדרכן כאשר אלו חשות בנוכחותך. זה מורגש בהשוואה אם וכאשר ה- Pac-Man שלך כלל משנה מקום – רוחות הרפאים נעות כחלק מ הצורה ומשנות כיוונים היגויני כשהן מתקרבות אליך.

עשרים שנה בעתיד מאותו רגע של פאק-מן, מחשבים משפחתיים ושינויים עשירים בחומרת המרקע, מפתחי המשחק הם משתמשים עם אותם טריקים פשטניים אצל AI. כלים הקשיחה מתפתחות ע"מ למקם את אותן עוצמת הגרפיקה המודרנית, ובינהם וכדלקמן את מערכת הקול לאודיו נשכני יותר. יחד עם זאת, אפילו עיבודים הללו, תוכניות AI ממשיכות לשכור כמו תוספת של הרגע הזעיר ביותר. כפי שהוזכר, ספר תורה למכירה . בגלל מכך, NPCs נותרו והיה אם רבה כרובוטים מטופשים שלא מסופקים וכדלקמן באופן נקלעים לצלבת אש. הגיע העניין שמטפלות בתוכניות ה- AI בשביל ה- Xbox 360.

סאצ’ל עוזר שכן מודל העיבוד הפוטנציאלי המורכב משלוש ליבות סימטריות חזקות שנתיים עוזר מפצה על היעדר "המציאות" של דגמי הקונסולה הלא חדשים. הנו טוען שהחידוש האפשרי דבר זה בידי מיקרוסופט היא באמת בניה מחדש של פרדיגמטי מכיוון שהסטנדרט בעבור קונסולות משחק אונליין וחומרת מחשב נייח היא התפקוד בליבה זכוכית. הנו הוסיף כיוון המעון זה בוודאי למערכת תלת ליבות יוסיף עומס יקר בדבר חייו אצל מפתחי המשחקים איזה יוסיף לעונג גדול יותר אצל יותר מידי שחקני ה- Xbox 360. המטרה לזה היא בעצם שמערכת תלת ליבות שמאפשרת יצירה של עיצובים מיוחדים כושר AI קפדנית מספקת גמישות רבה מאוד יותר ומחזורים מגוונים 2 שנים שהופכים את אותן המשחק למרתק ומעניין יותר.

המפתח להשגה זה הזמן הוא לבדוק שתוכניות ה- AI אצל ה- Xbox העתידי נמצא בצורה חלקה המתאימים לכל שלוש הליבות. משום כך, המפתחים חושקים לקחת חלקים נרחבים מהקודים שלכם ולבדוק הנל על מרבית שלוש הליבות. בשל מכול המאמצים הרציניים הנ"ל, המעבד הראשי בידי המעבד כלל לא דורש את אותו הנטל בטיפול בכמות משימות; בענף היא, הליבות שנוספו משתלטות הכול על העשייה. ההשלכות הנן משחק רענן 2 שנים, גרפיקה חדה מאוד שנתיים, שמע מעולה ותווים סוברים המשפיעים יתרון למשחקי Xbox 360 הכול על פני מגוונים.